Till er som undrar vart jag håller hus

Hej! Har inte bloggat på länge, men det är för att jag jobbar större delen av min vakna tid. Så har inte överdrivet mycket tid till övers för att blogga. Men jag gör mitt bästa! :)

Idag har jag jobbat mellan 12-19 på Tullins, har jobbat där sex dagar i rad nu. Ska jobba stängning där imorgon också. Det är gutt med ett dricksjobb, för man går alltid hem med pengar direkt i fickan. Nu börjar det bli så mycket att jag måste sätta in all tips på kontot.

Funderar på att köpa mig ett SATS-kort nu nån dag i veckan, är sjukt sugen på att träna igen. De har dessutom SÅ bra pass där!! Stört! :)

Nehe, nu ska jag vila, äta lite och sen ska jag skypa med mamma och Hanna. Ni får ha det så bra, kram. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0