Hellu!

Har fått några anmärkningar på att jag inte uppdaterat på länge, så här kommer ett litet inlägg.

Det har hänt lite grejer sedan sist jag skrev. Jag har varit sjuk (vilket jag iofs fortf är), jag har jobbat och jag har njutit av Oslo i allmänhet. Jag tycker det är så himla skönt att ha börjat jobbat, and I really enjoy all the three of them! Couldn't be more blessed..

Idag har jag jobbat på YH (Yogurt Heaven) mellan 12-16, det var kul. Lägger upp ett par bilder på min fina jobbtröja. Jag ska lägga upp bilder på jobbkläderna från båtjobbet nån dag också. Jobbet på Tullins har privata kläder, vilket innebär att man får ha på sig vilka kläder man vill. Helst ska det vara byxor och svart tröja, men alla har liksom sin egna stil där. Det gör stället lite mer laid back tkr jag. Första gången jag jobbade där hade jag svart linne och en rutig skjorta, och igår hade jag svart linne och en svart, transparent blus. Niceee!

Ikväll blire ferre! Ska bli kul. Ignorerar att jag både går på penicillin och egentligen fortf är sjuk. Jag blir ju ändå aldrig frisk så varför bry sig. Ja, jag vet att det inte är the most clever thing I could do, but hey - you only live once! Så lev livet för faan! VÄNTA INTE PÅ ATT NÅT SKA HÄNDA! Se istället till att något händer! Det är mitt råd. Höhö som att jag är världsprofeten liksom, Tjena!

Nehe, slutpladdrat. Ta hand om er alla som läser detta, saknar er mina fina vänner runtom i världen. (Emma, Louise, Hanna, Johanna, Ellinor och Sofie) KÄRLEK i massor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0