Hejsan!

Idag är det torsdag, jisses vad veckan har gått fort! Igår jobbade jag på Trollcruise för första gången. Det gick super och det var verkligen lika kul som jag hade föreställt mig. De jag jobbade med var snälla och jag tycker att jag klarade av att göra mitt arbete. Vi var på den största båten och maten gick under temat "Tapas". SÅ GOD MAT! Dör...

Har precis ätit lite, duschat och klätt på mig. Nu vid kl 11.00 ska jag på upplärning på Yoghurt heaven, cafeet som serverar frozen yoghurt. Sjukt gott det också. Hade aldrig smakat det innan, men fick lite på intervjun, och det var verkligen en speciell smak. Gott!

Jaha, vad händer annars då? Hänger här i kollektivet, gillar det starkt! I förrgår kväll var några utav oss på Musik quiz på Il Barbera, mycket trevligt. Sedan att det var 90-talstema gjorde ju inte saken värre precis. Love it!

Just nu tränar jag via la natura, då jag ännu inte har råd till träningskort. (De pengarna gick till att boka Lady Gaga-biljett!!) Så är ute och joggar och kör styrkeövningar här hemma. Funkar rätt bra faktiskt, är en riktigt bra stad att motionera i. Frognerparken ligger t.ex. väldigt nära härifrån så där brukar jag ta mig en liten sväng

Nehe, slutbabblat för mig! ;D Nu ska jag göra i ordning det sista här hemma, sen bär det av mot Yoghurt heaven, weey!

Take care, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0