Hej!

Jobbet gick bra igår. De jag jobbade med var schyssta och alla gäster hade förståelse för att jag var ny. Jobbade mellan 21-01.30. Jag hade gått runt och oroat mig för hur jag skulle kma hem efter jobbet, då det händer så mkt skit i Oslo att jag inte vågar gå själv sent på natten, men då har de som regel att man blir hemskjutsad. Så himla snällt!

Nu börjar jobben och pengarna rulla in känns det som. Ska på en intervju idag vid 11.30, imorgon ska jag jobba första arbetspasset på Trollcruise (som jobbet på båten heter) och i helgen ska jag på en besättningskurs. Den är tydligen bra att ha i framtiden om jag t.ex. skulle vilja jobba på ett kryssningsfartyg i framtiden. Niceee! :)

Nu är det dags för frukost, påklädning och fix inför intervjun. Wish me good luck! Ciao! :)

(Bilden är tagen vid Saltholmen förra veckan.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0