Stress, nervositet och lite andra vardagstankar

Sliter ***** av mig för tillfället.. Idag vaknade jag vid sju. Gick och tränade, sedan gick jag till läkaren. Är inte sjuk eller så, skulle bara kolla att allt var okej.

Efter det mötte jag upp Måns och Saara. Vi åt lunch på Akademikrogen, sedan satt vi och snackade om allt och inget. Har nu tagit farväl till tre vänner. Tungt känns det, dessutom blir det mer och mer verkligt att jag ska åka iväg. Åååh! Tokig jag är, sjukt nervös....

Efter den lilla visiten på CIS tog jag bussen till Vimpeltorpet och hämtade bilen. Nu är jag i lägenheten och packar ihop en massa grejer. Ska bara dricka upp mitt kaffe och därefter går första flyttlasset härifrån. Gah!

Imorgon får jag iafl nåt annat att tänka på. Ska jobba i Trekanten då, vara vikarierande klassföreståndare för en 1:a klass. Så himla mysigt!! Eller så är de inte alls intresserade av att lyssna på den nya vikarien som står framme vid tavlan och försöker göra sig hörd... Haha vi får se hur det går, den som lever får se.

Dags att dricka upp kaffet innan det kallnar! Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0