Mycket som händeeeer

Hej hörrni!

Ligger i soffan här i lägenheten och väntar på att golvet ska torka. Har löpt amok här och städat som en galning. Torkat ur alla vrår, putsat, gnuggat, borstat, dammat, skakat, dammsugit och nu till sist - moppat. Skönt att snart vara klar!!

De senaste dagarna har varit rätt hektiska, har varit en hel del saker som måste ordnas och fixas. Känns som jag börjar få pejl på saker och ting nu, det känns bra. Och en aning mer tryggt!

Det har ändrats lite för min del på boendefronten också, ska inte bo på Hansteensgate i Frogner/Vika längre. Kommer att bo lite längre bort, närmre Majorstuen, som är ett väldigt fint område i Oslo. Kan tänka mig att det är lite som Kalmars Stensö eller Getingen. Centralt, fint och lite lugnare. Så får man väl söka sig in till det lite stökigare när man har lust för det, hihi. ;)

Snart ska jag ringa till en utav tjejerna som ska flytta in här och säga att de kan komma. Innan dess tar jag ett par djupa andetag och försöker att suga in alla bra minnen jag har ifrån den här tiden i lägenheten. Gud vad tiden har fått fort, vad mkt jag har lärt mig. Känns bra!

Nu söker jag nya utmaningar och nya stup att kasta mig utför, för att se om jag kommer att flyga eller falla. Huvudsaken är att jag vågar kasta mig ut (försöker jag intala mig själv, men egentligen känner jag en form av skräckblandad förtjusning ;). Haha, vi får se hur det går!! :)

Bilden nedan är från igår när jag och Ellinor flyttpackade det sista. Jag lever mig in i hur det kmr vara med alla väskor som jag ska ta med mig. Tungt är förnamnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0