Man kan inte klaga på vädret iafl!

Vilket underbart väder vi har fått? Kollade väderprognosen för nästa vecks imorse och då stod det sol och 17grader, men idag har det varit hela 18 grader! I mars! Det är ju så man smäller av, sjukt härligt va.

Idag har jag pratat med Hanna i tfn, skönt att uppdatera varandra litegrann. Vid kl tio gick jag o Johanna till Friskis för att gymma lite. Jag fokuserade mest på kondition idag, blev 15 min på crosstrainern och 20 min på löpbandet. Skönt! Körde endast två armövningar, får ta resten av styrkan imorrn.

Efter gymmet duschade vi och gjorde oss i ordning. Sedan gick vi in till stan, sköönt väder! Tog tom på mig en vårjacka, vilket var för varmt, så hade bara skjorta på mig! Är helt överrumplad haha. På stan fikade vi och gick i affärer. Hittade en fin klänning, Johanna hittade ett par heta högklackade skor.

Annars då, håller på och donar med allt inför flytten. Idag är det TIO dagar kvar till flytt, ev ska jag kanske åka redan på lördag nästa vecka och då är det bara nio dagar kvar. Har äntligen börjat fixa med saker nu, känns som att det här kommer bli riktigt, riktigt bra. Att det sedan är sjukt fint väder och helg snart gör ju inte saker och ting sämre precis!! Gotta love it!! :)

Nu ska jag fortsätta fixa är i lägenheten, senare ikväll ska jag hem till Ida och Alex på lite tacomys. Det blir nice!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0