LÄNGTAR

Fredag idag, wiho! Har faktiskt längtat efter helgen denna vecka. Har känt mig lite på gränsen till att bli sjuk, lite hängig och så men idag mår jag prima!

Det som står på agendan idag är att jobba (of course) mellan 9-16.30, därefter blir det myskväll här hemma hos mig. Jag, Ellinor, Johanna och Matilda Lj ska äta tacos och ha det allmänt nice. Längtar! :)

Idag är det 16 dagar kvar tills jag flyttar till Oslo, det tar sig! Imorgon har jag immigt halvvägs på nedräkningskalendern, så det går fortare än man tror. Det är ju nästnästa söndag jag flyttar!! :D Har lite grejer jag måste pula lite med, bl.a:

Börja packa ner lite grejer som jag INTE ska ha med mig till Norge.

Boka tåg- och bussbiljett

Skriva ut kompletta CV:n som jag kan lämna ut på stan när jag väl är framme

Söka ytterligare lite jobb här hemifrån

Köpa vissa saker som jag måste ha med mig härifrån (mat, lite kläder o annat.)

Ja, det var bara några av de punkter som jag går omkring och har i huvudet att "Snart måste jag göra det här". Men det är kul att det börjar närma sig, jättekul. Innan jag vet ordet av kommer jag väl att sitta på tåget mot Göteborg med all världens packning med mig. Ah! Can't wait! ;)

Ha en bra fredag alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0