Hehehej

God dag!

Inte skrivit på ett par dagar nu och det beror på att jag inte gör speciellt mycket kul alls, utan mest jobbar vilket i praktiken innebär att byta blöjor, snyta och trösta barn.

Imorgon däremot ska jag göra något VÄLDIGT spännande, jag ska gå och tala med ett medium. Är väldigt nervös inför detta, då jag är allmänt rädd för sådana saker. Men tror jag behöver det, så det får helt enkelt vara värt det. Får väl vara lite darrläppad om kvällarna liksom..

Jaha, hoppas ni har det bra? Ska tillbaka till avdelningen strax, sitter i personalrummet med kaffe och apelsin då jag har haft rast i snart 30min. Viktig info för er, NOT haha!

Ha det gött, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0