God morgon!

Bokstavligt talat! Precis ätit frukost på sängen, så himla mysigt. Vet inte varför jag aldrig har gjort det till mig själv innan, man måste ju faktiskt inte få frukost på sängen av någon annan. :)

Har ätit yoghurt med solroskärnor och linfrön, druckit kaffe och apelsinjuice med mivi total i. Är fortfarande frisk förresten, börjar tro mer och mer på att det funkar. Den som lever får se!

Idag är det jobb mellan 7.30-16.00. Ska träna och handla efter jobbet. Sen vid åttatiden kommer Johanna hem hit och chillar lite och sen är det sovdags. Usch jag gillar inte att en dag kan kännas så snabb, liksom att snart kommer det säkert vara torsdag och jag tyckte nyss att det var måndag. Don't like it!

Between you and me, idag är det 19 dagar kvar tills tåg och buss går mot Oslo. Och jag kunde inte längta MER! Gah, tycker jättemkt om det ställe jag vikar på nu för tillfället, men jag saknar lite fler utmaningar, jag vill att nåt ska hända!! Antagligen kommer det ske när jag väl har flyttat och ser så mkt fram tills dess! Därför känns 19 dagar jäkligt avlägset för tillfället. :/

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0