God morgon!

Hellu!

Vaknade för ca en timme sen av att Johanna sa att hon skulle åka nu. Hon har sovit över här och skulle upp och jobba. Igår tränade vi Moas pass på Friskis, såg på Maria Wern och Karatefylla. Karatefylla alltså, det är så jävla roligt! ;)

Hur som helst, Johanna väckte mig och sa att det var dags för henne att bege sig hem. OJ vad det kom upp för mig att det här VERKLIGEN händer! Jag och Johanna säger hej då inför min flytt, ah det känns tungt. Men tack vare Skype kmr vi ju kunna hålla kontakten på ett nästintill autentiskt vis. Som Johanna sa: "Vi kan ju till och med fika ihop!"

Idag är jag ledig, har bara ett arbetspass kvar innan jag åker. Det är dessutom 6 dagar kvar nu, tiden går fooort.

Det jag ska fixa med idag är främst tandläkarbesök och packning. Jag ska även sitta och sortera ut vilka kläder jag vill - och inte vill - ha med mig till Oslo. Det kmr nog bli det svåraste. Har iafl tänkt såhär att det får bli de mest aktuella plaggen jag tar med mig, dvs kläder efter säsong. Tänker ju inte ta med mig några vinterkoftor direkt. Utan det får bli vår- och sommarkläder som tar upp större delen av min resväska.

Sedan ska jag åka till affären och köpa mat som jag kan ha med mig. Mat är så himla dyrt i Norge så jag tjänar på att ta med mig massa härifrån. Har tänkt köpa bl.a. ris, pasta, tonfisk i burk, knäckebröd, majs, champinjoner, carbonara mm..

Mkt att fixa nu, men det kmr nog gå bra! :) Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0