Ayer

Hejsan!

Ligger i min soffa med nyborstade gaddar och dessförinnan åt jag en najsig frukost.

Igår vart det ju fest, först var vi hos Ida och Alex. Några av Idas vänner var där, supertrevligt att träffa dem. :) När klockan började närma sig tio insåg vi att vi hade suttit lite väl länge och snackat, så vi begav oss med snabba kliv till fest nr 2; inflyttning- och födelsedagsfest at Anton's place. Jag hade jättekul, träffade många nya människor som jag aldrig har stött på tidigare, verkligen jättekul!

Efter några timmar begav det sig till palace och olearys, men måste vara ärlig och säga att jag hade roligast hos Ida och Anton. Lyckad kväll! :)

Bjuder på en bild från gårdagen - hemma hos Anton. Jag, Julie och Alexander. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0