Nemen hallou där!

Hur är läget? Här är det bra! Satt på skuren igår efter jobbet, det var mycket trevligt. Satt och snackade, sjöng, drack vin och rusbrus (norrmäns ord för alkoläsk. Visst är det gulligt?) Mysigt helt enkelt!

Idag har jag börjat packa, för igår var jag ju och tittade på en lägenhet. Den var så fin! Jag bara längtar och längtar tills jag kan flytta in. Egentligen skulle jag inte kunnat flytta in förrän slutet av juni, men de som flyttar ut ska på smekmånad så de kommer ha flyttat ut allt tills på lördag. Så lördag natt komme spenderas i en helt ny lägenhet, längtar!!

Förutom att packa och tvätta lite så har jag inrett gjort så mycket idag om jag ska vara ärlig. Mest chillat och myspackat lite.

Nu ska jag byta om, för det är dags för jobb. Sedan ska jag träffa en kille på kvällen där, spännande. Skriver imorgon hur det var! Är förresten ledig imorgon by the way, då ska det packas ännu mer. Ska även ha filmmys tillsammans med Hannah och Elin. :) Kul kul!

Nu är det hög tid att göra sig i ordning för jobb, rock on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0