Missvisande bilder

Jag försöker ta bilder som vittnar om hur vacker vyn är när jag jobbar på båten. Men det är svårt - ja, nästintill omöjligt - att ta en bild som gör verkligheten rättvis. Det är så vackert!

Klippor, små söta röda hus à la Saltkråkan, gröna höjder, vackert vatten ända bort till horisonten eller bara en rosaturkos skymning.

Detta blandas med glada passagerare från diverse företag som är ombord för att ha en trevlig kväll, bra musik (ibland tom livemusik!), god mat i form av handskalade räkor/tapas/grillbricka och fina arbetskamrater!

Förstår ni nu vilken känsla jag har när jag står i baren och tappar upp öl, går runt bland passagerarna och ryddar eller bara står och tittar ut över vyn.

En sån SJUKT underbar känsla som är svår att beskriva. Speciellt när bilderna jag tar blir såhär:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0