Lite vad som händer nu

Hej finingar!

Idag har jag haft min lediga dag nr 2. Jag har städat, fixat i ordning i lägenheten och varit på IKEA! Hittade massa fina grejer...

Ikväll var jag hemma hos Elina. Hon kommer flytta om ca tre veckor, lite synd. Dock innebär det att hennes en kmr bli ledigt, vilket i sin tur betyder att jag kan flytta in. Så ikväll har jag sagt upp mitt hyreskontrakt för Nordic Guesthouse, och from slutet av juni kommer jag att bo i Gamlebyn (Gamla stan). Koseligt. :) Kommer äntligen få ha mitt egna rum och - kanske ännu viktigare - ett vardagsrum. Riktigt niceeee.

Nu är det sleeping-time. Jobbar på Tullin's mellan 11-15 och mellan 16-23 på Trollcruise imorgon. En elvatimmarsdag och jag gillar't! :) Mucho dinero! :)

Ser fram emot helgen, då blir det party partyy! Men nu i några dagar framöver - jobb, jobb och mera jobb! <3

Puss och kräm, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0