Hektisk helg

Mycket jobb på schemat. Denna helg har sett ut/ser ut såhär:

Fredag: Trollcruise 16-23.30 + festande efteråt med all personal från de olika båtarna, sjukt kul!! Vi satt i skuren och drack öl, cider och vin för 25kr. Helt ok!

Lördag: Yogurt heaven 13-16, hem och få ett par timmars sömn för att sedan traska iväg och jobba på Tullins mellan 20-04. Kom hem vid halv fem, däckade hårt i sängen.

Söndag (idag): Upp och duscha, äta frukost och snart är det dags för jobb igen mellan 12.30-18.30. Sedan ikväll ska jag på lägenhetsvisning tillsammans med min kollektivkompis Jennifer. Spännande! :)

Som ni ser har jag en helg fullproppad med jobb, men trots det känner jag att jag har hunnit med att ha det SÅ kul. Älskar alla tre jobb jag har och jag är så jävla glad att jag valde att inte stanna på BIT som jag var på opplaerning en gång på. Det var verkligen skit och det sa min magkänsla mig, men huvudet sa många ggr att jag var för svag som gav upp för tidigt. Nu är jag så tacksam gentemot mig själv att jag stod på mig och gjorde det som kändes rätt.

Slutpratat, dags att dricka upp kaffet och göra mig i ordning. Sedan bär det av till jobb. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0