Måndag

Nu är jag lite trött minsann, har tagit mig en sväng på stan. Man får passa på när man är ledig! Köpte foundation, dagkräm, slingmedel, en prydnad som man ska ha ringar och örhängen på och sen en present till en kompis. Kmr bilder sen!...

Hm, idag ska jag ta det rätt lugnt känns skönt med en ledig måndag då jag är expert på att ha söndagsångest. I helgen har jag mest tagit det lugnt och tränat. Tränade gympa i lördags och 40min kondition igår på gymmet. Har bokat in mig på yoga ikväll vid 19.15. Får se om jag går. Vill träna men är rätt trött. Man behöver ju vila också. Dock är ju inte yoga superansträngande, bara lite lagom jobbigt. Sen får man ligga kvar och ha avslappning lääänge, ett stort plus! Min vän Louise somnade senast hon var på yoga, så lång var avslappningen. (Eller så var hon bara ovanligt trött?)

Nu ska jag göra mig lite lunch...gott! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0