Kvällsinlägg en martes

Hej!

Nu är det kväll här och det blåser som aldrig förr! Mina gardiner blåser trots att alla fönster och dörrar är stängda. Är detta en försmak av de klimatförändringar vi kommer att se i framtiden eller är det bara ett "vanligt" oväder? Måste iafl medge att jag tycker det är lite obehagligt.. Uscha!

Idag har varit en utav de tråkigare dagarna. Jag längtar bort från Kalmar. Ser inte nån mening med att vara här, jag jobbar och jag har en lägenhet här, visst, men jag söker lite mer i livet än jobb och boende. Det måste finnas mer i mitt liv för att jag ska finna det tillfredsställande! Har ju träningskort men får inte träna eftersom jag fortfarande går på den dumma penicillinkuren. Eller dum och dum, det är ju halsflussen som är dum egentligen, men nu när jag inte får träna blir jag galen. Börjar snart att klättra på väggarna!!

Som ni märker skulle jag behöva hitta på någonting, göra nåt nytt. Jag har mina funderingar, men det är fortfarande för tidigt för att säga någonting än. Men om de planerna blir verklighet så kommer jag nog finna mitt liv en aning mindre innehållslöst! Spännande...

Längesen jag la upp bilder här på bloggisen lilla och det är för att jag inte bloggar från datorn. Vet inte om det går att ladda upp bilder härifrån? Har inte lyckats med det iafl. Får sätta på min gamla makapär nån dag snart och lägga upp lite bilder från kameran. Vet inte hur mkt som finns, men lite som kan summera år 2011 kanske? :) Haha, nu ska jag inte lova för mycket här, men är faktiskt rätt sugen på att lägga upp lite bilder, så stay tuned!

Puss babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0