Jättesuperduperintressant inlägg

Trött tjej som skriver! Trots att jag sovit på dagen, tror jag aldrig skulle kunna sova för mycket. Har jobbat mellan 7.30-12.30 idag, sedan cyklade jag till sjukgymnasten för att göra lite tester. Fick reda på att jag är klar och helt frisk i mitt knä från och med nu!! Galet! :D

Var och tränade igår på Friskis också, första gången efter min halsfluss, ja ni kan ju tänka er hur skönt de va! :)

Jaha, annars har det inte hänt så mycket idag, har handlat och tvättat. Passade på att handla efter sjukgymnasten. På netto söder. Fyfan vad dåligt det var där! Ostrukturerat och rörigt, blev så irriterad av allt kaos att jag bara handlade ett fåtal varor. Andra grejer är det med netto i funkabo och maxi.

Jaha, annars händer det faktiskt inte så mycket här, börjar känna mig tråkig. Sitter och skriver om saker jag gör som är totalt ointressant för andra att veta.

Men nu kom jag faktiskt på nåt kul! Min kära fina vän och kompanjon Sofie fyller år idag!! :) Stort grattis till henne! 21 bast, ja vi börjar få några år på nacken nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0