Happy saturday

Hejsan!

Nu är det lördag och därmed helg igen. Jag har hittills hunnit med rätt mycket bra saker. Igår hade jag en lugn och skön kväll för mig själv, jobbade stängning så det var skönt att komma hem och laga mat och ta det lugnt i soffan.

Idag när jag vaknade var jag bombsäker på att jag skulle jobba, men det skulle jag visst inte så jag fick sovmorgon, vilket jag utnyttjade till kl 11.30. SKÖNT!

Åt en god frukost, pratade med vänner som är längre bort (Gbg, Lund, Växjö). Alltid lika mysigt att höra deras röster. :) Har även fått reda på att Johanna flyttar tillbaka till Kalmar den 31jan, det är mkt välkommet! :)

Gick och tränade vid kl tre, ett medelpass. Därefter åkte jag till maxi, köpte lite frukt och choklad så att jag kunde göra fondue, jag hade nämligen lite vänner här hemma hos mig ikväll. Det var jag, Viktoria, Louise och My som var här och tittade på gladiatorerna och film och åt lite gott. Det var jättekul, man fick sig en rad goda skratt där alltså. ;)

Nu är klockan tio över två och jag antar att det är dags att sova. Konstigt nog känner jag mig pigg? Kan vara allt socker jag ätit (a). Hihi, time for bed. Puss och ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0