Glad tjej

Hejsan! :)

Står vid busshållplatsen i lindsdal och väntar på att bussen ska komma. I öronen har jag Roxette och "Sleeping single", gör väntan på bussen en aning mer uthärdlig.

Har precis slutat jobba. Första jobbdagen sen jag blev sjuk. Fruktansvärt skönt! Jobbade på ett boende idag, var längesen jag gjorde det. Har saknat det litegrann. Och det var verkligen kul på jobbet idag! Bakade bl.a. en kladdkaka som tyvärr inte blev så kladdig som det var tänkt, men det blev trots det lilla missödet rätt gott. Sedan när jag precis skulle springa i äg till bussen sa hon jag jobbat med idag: "Hej då Nicole, det var kul att jobba med dig idag. Du var jätteduktig!" Jag blev så glad att jag kunde stått och skuttat i nån minut. Haha nej men jag har saknat att jobba och när det kändes så bra idag och fick höra att det var uppskattat så blev jag så glad! :) ihihi...

Nu kom bussen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0