Första inlägget 2012

Jaha, gott nytt år era dönickar! Sitter i soffan med datorn i knät, läste nyss det jag skrev igår. Haha när jag skrev min förklaring till varför jag hela tiden stavade fel skrev jag "opalen" istället för "ipaden". Haha klockrent! Nehe, annars då? Louise har varit här ikväll. At New Year's Eve. Har ju halsfluss, så det blidde inget party party för min del. Vilket inte gör jättemycket med tanke på min livade utekväll på juldagen. Men ändå, hade varit kul att vara ute, dock sved det inte så mycket som jag trodde att det skulle göra. Vi har åkt till Maxims, köpt cola, chips och godis, tittat på "Bad Teacher", pausat filmen för att gå ut och betrakta alla fyrverkerier och luftballongslyktor (ni vet vilka jag menar?) på den nattsvarta himmelen och sedan krama varandra och önska gott nytt år, för att sedan gå tillbaks in och se slutet på filmen. En sån härlig kväll med en så fin vän. Vad kan jag mer begära egentligen? Att raggla runt och bli oansenligt onykter kan jag bli vilken dag på året som helst. I år kändes det riktigt gött att ha mjukisbyxorna på under nyårsaftonen, punkt! Gott slut, och gott nytt år alla! Hoppas att detta nya år kommer medföra många bra saker, såsom möjligheten att göra förändringar i vårt liv som kommer påverka oss till det bättre. Att vi kommer få chansen att instifta nya bekantskaper, och få ta del av många upplevelser som kommer finnas kvar hos oss som erfarenheter. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0