Dagens tankar

Godagens!

Halvsitter i soffan med ett berg av kuddar runt mig och en fleecefilt över mig. Har nyss ätit frukost och nu..ja vad nu egentligen? Har inte fått nåt jobb idag, which sucks. Dock har jag blivit inbokad imorgon, but you know. Man kan ju inte jobba en gång i veckan för att hålla sig försörjd. En aning mer måste man nog jobba för att få ihop till det dagliga brödet, hehee.

Idag tänkte jag iafl uppdatera mitt CV litegrann, sedan kolla runt lite på olika sidor efter lediga jobb. Lever efter mottot "Har man gjort sitt bästa kan ingen begära mer."

Något roligare då, igår var Hanna och Sofie här. Vi satt och snackade, tittade på Föräldrafällan (ett tag sen va) och åt chokladpudding. Det var mysigt, en riktigt härlig vitamindos i form av vänner! Åh, vad hade man gjort utan vänner. Suttit hemma och ruttnat och glömt bort hur man pratar. Kanske skaffat sig ett gäng katter som till slut hade käkat upp en och tagit över hela ens liv.

Tur att man har vänner...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0