Vilken underbar (om än snorig) dag!

God morgon!

Vaknade rätt tidigt idag, kl 9? Bra för att vara mig. :) En glad nyhet är att jag känner mig mkt piggare än vad jag gjort tidigare dagar. Är fortf snorig och hostig, men långtifrån så dålig som jag tidigare varit.

Mamma ringde mig nyss, vi planerar en mor- ochdotterdag. Först var det tal om en fika på stan, men mamman min säger sig vara partysugen? Haha, jag svarar att jag fortf är för hängig för det, och mamma blir typ besviken? Haha känns som ombytta roller, när hände detta? När blev jag den som stannar hemma och tar det lugnt, och mamma den som vill ut och vända upp o ner på stan? Ingen vet, men det har iafl hänt haha!

Nehe, ska äta lite frukost; min hemmagjorda müsli och mina frukostbullar. Tycker det är kul att baka, och det är ju dessutom både billigare och nyttigare i längden att baka själv. :) kanske gör mig en smoothie också? Det är ju trots allt lördag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0