On the train..

Hejsan!

Sitter på tåget och snart går det..förhoppningsvis haha! Man kan ju inte riktigt lita på SJ men tyckte mig höra att vi är i tid precis när jag klev på.

Denna vecka har jag inte skrivit så mkt (ingenting?) men det är nog för att det inte har hänt så mycket. Har mest jobbat, tränat osv.. Förutom igår då jag var på bio tillsammans med Johanna och Ellinor. Vi såg Hamilton, den var riktigt bra. Persbrandt har ju biffat till sig en aning inför filmen, riktigt het.. Måste erkänna att jag satt och dreglade en aning hihi.

Jaha, Fridas today och helg! Känns wonderful. :) Har ju en riktigt nice helg som väntar så vad kunde vara bättre?

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0