Nemen hallå

Ligger i soffan och ser på How I met your mother. Älskar den serien, skulle lätt kunna sträcktitta klart på den. Nu är det dubbelavsnitt och det är ju absolut inte fy skam. :)

Var ju på stan med Louise idag. Vi lunchade på 4kök och gick i lite affärer. Nu senare ikväll har jag sökt ett par jobb, min dator har blivit så seg så det tar lång tid att ens starta upp den. Ska nog gå till biblioteket nästa gång jag ska söka jobb, så det går lite fortare.

Har ni sett att min design är utbytt by the way?? :) Det är Ellinor som har gjort om den, är jättenöjd. Hon ska bara göra lite småändringar på den så är det klart sen. Så himla snällt av henne, tack. :)

Nu ska jag fortsätta titta på min älsklingsserie, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0