Kärlek

Kärlek kan vara så himla mycket, allt från vänskap till kärleksrelation osv. Idag känner jag så himla stor kärlek med världen, med samhället vi lever i, med nya människor, möten som man inte har förutsett. Känns som att saker och ting bara fixar sig nu.

Har haft det rätt kämpigt det senaste året, med allt från knäoperation till operation på Selma, sen har jag även flyttat hemifrån, brutit upp med min pojkvän och flyttat in i en egen lägenhet. Jobbat rätt så osäkert, inte vetat hur mkt jag kmr tjäna in men det har alltid löst sig.

Vad jag har lärt mig under denna "tuffa" tid är att man inte ska låta sig brytas ner av det dåliga, man får ha ledsna stunder då man bara bryter ihop och gråter, men sedan får man ta sig samman och fortsätta kämpa framåt. Därför att man vet att det kommer bättre tider. Jag har liksom hela tiden tänkt att det ska bli bättre, snart kommer det lite tur för mig osv. (Det är andra saker som har varit jobbiga också men de anser jag är för privata för att ta upp här.)

Det jag vill komma fram till, och på så vis förmedla till er som läser detta är att man aldrig ska sluta tro på sin egen förmåga. Man kan om man vill! Och om det kommer upp ett hinder längsmed vägen ska man försöka tänka att det endast är en prövning som man ska se till att ta sig igenom!

Kärlek till er alla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0