Hola :)

Tjipp!

On da bus, again! Haha, börjar bli en vana att skriva ett par rader här när jag ändå bara sitter och väntar på att komma fram.

Idag jobbar jag i Trekanten, på förskola. Vet inte i vilken ålder barnen är, det får jag se! :) Jobbar bara mellan kl 8-12. Fyra timmar är inte överdrivet mycket men ändå värt att åka och jobba för. A little money is still money.

Denna morgon har varit fantastisk, är så glad. Har musik i öronen, solen i ögonen och jag känner mig allmänt tillfreds. Skönt de dagar man känner så, så jag tänker suga in alla positiva intryck.

Idag fyller förresten min kära vän Ellinor år, vi har känt varandra i 17 år nu, sjuukt!! Stort grattis till dig! :) På fredag ska jag till henne på lite födelsedagsfirande, ser fram emot det.

Hoppas ni också får en bra start på dagen, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0