Heeeeeej! :)

Hejsan!

Igår tränade jag Indor Walking och efter det kom Adrian hem till mig. Vi åt cupcakes, kliade varandra i håret (det bästa jag vet) och tittade på The Voice Sverige. Mkt skratt, en alldeles perfekt fredagskväll alltså.

Han sov även över här, så imorse bjöd jag honom på scones. Sedan hjälpte han mig att rensa avloppet i handfatet som hade blivit helt igentäppt efter allt mitt hår, så nu rinner vattnet äntligen igenom igen! Därefter klippte jag honom!! För er som inte vet det så har han haft LÅNGT KRULL hur länge som helst. Ja jag älskar min bror, men NEJ det var inte snyggt. Har tjatat på honom länge att jag ska få klippa det, men han har vägrat.

Men IDAG kom han inte undan, muhaha!! Måste dock säga att det blev rätt bra, så tror inte han är jättedeppig. :) Hihi, nu ska jag söka lite jobb, göra en "nedräkningskalender" och sedan vid 15 ska jag träna ett medelpass i gympa.

Ha det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0