God kväll!

Ikväll har Ida och jag ätit semla dagen till ära, druckit te och suttit och pratat om allt och inget. Det var supermysigt. :) Ska snart gå och lägga mig, då jag ska upp rätt tidigt för jobb imorgon.

Idag har jag hunnit med lite saker. På morgonen kom det en tjej och hämtade mitt gamla matbord, skönt! Så nu har jag ett mkt finare och mer passande matbord till köket. :) Sedan har jag cyklat till Coop och köpt en resväska (som ni vet). Det var lite knepigt att cykla hem med den på pakethållaren med ett oklart underlag på vägen, men det gick!

Har även hunnit med att träna idag, fick bli kondition på crosstrainern och löpbandet. Tror jag ska köra lite imorgon också om jag känner mig up for it efter jobbet. Är lätt att man blir trött och lite seg efter jobbet, men som tur är så bor jag ju inte jättelångt ifrån gymet. ;)

Dags att borsta tänderna! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0