Gårdagen

Hejsan!

Igår var en bra dag. Jag gick upp, åt frukost, gjorde mig i ordning. Sedan åkte jag till stan och köpte dricka som jag skulle ha till kvällen. Sedan hem, äta lunch och packa träningskläder. Jag och mamma skulle träna på Friskis nämligen. Det var verkligen superskönt att träna igenom hela kroppen, och idag känner jag av en tydlig träningsvärk i baksida lår. Mm, gött!

Efter träningen gick jag och mamma hem hit, bjöd henne på en cupcake, sedan intog vi soffläge och låg och pratade om en massa saker. Efter ett tag blev vi båda så trötta, så mamma åkte hem och jag gick och la mig och vilade.

Efter vilan åt jag middag i form av kyckling m. färskpasta och sås, gott. Därefter duschade jag, gjorde mig i ordning och innan jag visste ordet av så plingade Johanna och Rebecka på dörrren. Vi såg på melodifestivalen, åt nachochips och dipp, sjöng norsk kareoke och bara fulade oss. Sedan bar det vidare till palatset, som var...inte fullt lika roligt som jag brukar tycka? Dock gjorde det inte så mkt, vi hade haft en sjukt kul förfest som vägde upp resten av kvällen. :)

Idag ska jag slappa, men också söka lite jobb. Känner att jag kan avslöja vad det är jag sysslar med nu, för som ni vet har jag redan jobb på förskolor och boenden. Men det jag gör nu är att söka jobb i Oslo!! Hihi, mkt spännande och om allt går som det ska (vilket jag hoppas) så kommer jag inom en snar framtid bo i Norge. Lova att hålla tummarna för mig?

Nu ska jag äta frukost, ha en bra dag. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0