Bio och lite annat

Som rubriken förtäljer så har jag varit på bio ikväll, tillsammans med Rebecka och Johanna. Det var mysigt och filmen var bra. Trevligt lördagshäng helt enkelt. Känns dock för tidigt att säga tack och hej såhär kl 20.50. Vill göra något. Träffa någon. Inte vara här. Min lägenhet är både en fristad och en ångestladdad plats. Ibland är det guld värt att ha en lägenhet helt själv där man kan vara, men det finns också stunder då jag helst av allt skulle vilja ha mina närmaste runt mig som nåt slags varmt, skyddande skal. Min fina trygghet liksom...

Men det går ju inte. Dessutom ska jag ju flytta till Oslo om 32 dagar, vilket ju innebär att jag kommer behöva klara av att stå på mina egna ben ÄNNU MER. Läskigt, men spännande!! Ser fram emot det, samtidigt som jag tror att det kommer bli en ordentlig prövning. Lite skräckblandad förtjusning. Hehe..

Nehe, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0