Arbetsintervju

God dag!

Idag är en slapp dag, har inte blivit inringd för jobb än så klädde nyss på mig. Det kan vara rätt skönt, men ger även lite utrymme för lite ångest. Underbart!

Har fått ett samtal idag från ett företag som jag sökt jobb på i Oslo. De sa att jag verkade intressant och att de ville att jag skulle komma på intervju. Glad tjej som jag blev sa att självklart, det går jättebra. Dock var de sista intervjuerna på måndag och tisdag, vilket innebär att jag fortfarande är här i Kalmar då och inte i Oslo. Synd!! Men det kommer nog fler chanser! :)

Idag då, vad händer? Först och främst ska jag gå och träna alldeles strax, sedan ska jag fortsätta mitt jobbsökande. Ikväll kommer min lillebror hit, vi ska ha lite myskväll. Vad är det med fredagar och myskvällar? Passar alltid perfekt känns det som. :) på lördagar får jag suget att gå ut, får se om det blir likadant imorrn. Hade inte tänkt gå ut denna helg faktiskt men om suget infinner sig kanske jag ändrar mig. Who knows?

Ha det bra, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0