Yesterday

Hej!

Igår var jag och delade ut massa cv:n, men efter ett tag såg jag mönstret. Alla chefer har tagit påskledigt! Så tror det är ett bättre drag rent strategiskt att vänta ut påskhelgen, o söka allt jag kan på tisdag igen.

På kvällen tog jag, Matthias och Eva bussen till Aker brygge, därifrån gick vi en långpromenad, som slutade hemma hos oss. Hade tänkt gå ut och jogga men tyckte det fick räcka med en dryg timmas promenad. :)

Väl hemma i lägenheten kände jag och Eva oss allmänt sugna på att hitta på ngt. Vi ville liksom inte sitta inne hela kvällen när alla ändå var lediga dagen efter.

Så vi öppnade upp min box, bytte kläder och lyssnade på musik. Därefter gick vi till Radisson Blu Plaza, som är ett hotell. Vi åkte upp till 21:e våningen, även kallad "Sky bar". Där mötte vi upp Evas kompis Mia och en kompis till henne. Där satt vi och pratade och skrattade, plus den sjukt fina utsikten. Hela Oslo var mörkt, så det man såg var alla lampor och belysningar som var tända. Vackert! :)

Nu ska jag strax äta lite frukost och klä på mig. Sen ska jag och Jennifer gå runt lite här i Oslo och kolla potentiella ställen att lämna in cv:n på. Men som sagt väntar jag nog tills efter påskhelgen. :)

Ha de, puss och klem som vi säger här i Norge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0