Tröööött

Hellu!

Ligger i sängen, helt död! Har nyss vart ute på en joggingrunda. Väldigt skönt såhär efteråt måste jag medge. :)

Det är nån som duschar för tillfället så måste vänta tills den är ledig. Det är väl kanske en av nackdelarna med att bo såhär. Att man inte kan gå på toa/ställa sig och duscha precis när man vill. Men måste ändå säga att hittills tycker jag att fördelarna väger tyngre. Man har alltid nån omkring sig, när man kommer hem på kvällen är man inte själv, man måste inte sitta och snacka hela tiden men man har känslan av att ha sällskap. Det gillar jag! :)

Åh shit, känner verkligen hur jag tog ut mig nu, shit alabama! Men som sagt, skönt såhär nu efteråt. Idag ska jag träffa Jossan och ev Annie. Ska se hur Jossan bor och ev gå hit en sväng också. Ikväll vankas det fredagsmys här hemma i kollektivet, jag föreslog tacos, vi håller tummarna för att det blir så! ;)

Ni får ha det så bra alla! Påskpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0