Söndag

Hej!

Får bli ett lite snabbt kvällsinlägg här, ska strax släcka lampan och sova.

Denna helg har varit super, i fredags var umgicks jag med Jossan ett tag. På kvällen hade vi fredagsmys här i lägenheten, vi åt tacos och spelade kort. Det var jättetrevligt. Framåt 22-23tiden gick jag ner på stan och mötte upp Jossan, Sara och Emma som satt på Hard Rock vid Karl Johan. Vi gick vidare därifrån till en bar som var lite 50-talsinspirerad. Mysigt!

Igår var jag först på stan med Eva, därefter grillade jag i Frogner-parken tsm med Annie, Sara och Jossan. Det var mysigt, man fick faktiskt lite vårkänslor. Därefter hann jag knappt hem förrän det var dags att duscha och svira om till "aftonklädsel". Det var nämligen påskmiddag hemma hos Elin. Vi var en sju, åtta stycken som åt massa god mat och efter det vankades det FEST. En riktigt rolig kväll måste jag säga, borde göras om fler ggr!! :)

Så har min helg sett ut, idag har jag vilat, umgåtts med dem här hemma och sett på Bridget Jones dagbok tillsammans med Eva och Jenniferx2.

En riktigt rolig och fartfylld helg, för att sammanfatta det hela. Imorgon har jag varit här i en vecka och det känns redan som att det har hunnit hända så otroligt mycket! :)

Hoppas ni alla har det bra, god natt. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0