Sentimentalt

Imorgon åker jag! Det är blandade känslor. Kommer sakna många, samtidigt som jag är så exalterad och glad över att jag verkligen ska åka!

De man tycker om och saknar håller man ju dessutom kvar kontakten med, det är det som är de fina. Just nu befinner sig mina närmaste vänner i Indien, USA, London, Öland, Kalmar och Växjö. Egentligen bara två personer som bor i min närhet här i Kalmar.

Det jag vill förmedla till er som läser är att jag håller kontakten med alla de ovanstående personerna. Vi skypar, skriver pm på Facebook, läser varandras bloggar och på de sätt vi kan, uppdaterar oss om varandras liv och ser till att vi håller vänskapen vid liv. Möten med människor är ändå det mest värdefulla här i livet, enligt mig. Det är något man ska ta vara på och vårda.

Kommer sakna er så mycket; vänner, bekanta, nyblivna och gamla arbetskamrater, hela gemenskapen på Friskis, SELMA och de andra hundarna. Vackert är det ordet jag letat efter, det känns vackert i mitt hjärta med alla er där inuti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0