Nemen hallå där!

Hej!

På tre dagar har jag sökt 29 jobb, jag ligger i allt vad jag kan. Jag har lämnat in CV:n i butikker, gjort spontanansökningar via internet och sökt på specifikt ledige stillinger på företagens hemsidor. Har gett allt med andra ord!!

Igår på kvällen gick jag och Jennifer E och tränade Step puls, det var skitkul. Säga vad man vill om Friskis men det märks att SATS är ett dyrare gym där de anställda får pengar. Det märks på kvalitén på passet, lokalerna, maskinerna osv. Nice! Har faktiskt sökt ett jobb som receptionist på SATS nere vid Solli Plass. Hope I'll get it!! :)

Efter träningen gick vi och köpte sushi. Efter middagen tittade vi på film och åt godis. En jättemysig kväll verkligen! :) Dock hände en mindre rolig grej, Matthias externa hårddisk åkte i backen och gick inte att få på igen. :S Ooops! Usch har så dåligt samvete, men har sagt att jag betalar reparation om den inte går att få på.

Idag blir det att handla lite, slinga håret (bilder på det kmr nog sen) och en la noche blir det fiestaa en mi casa! :) Kul!

Ha en bra lördag alla, vi hörs. Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0