Mondayyy

Jaha och så var det måndag igen då. För mig innebär det dock inte ny arbetsvecka, utan ännu en vecka utan jobb. Börjar faktiskt bli lite tråkigt. Men jag vet ju att jag har jobb fr.o.m. 5 maj så det går ju ingen nöd på mig direkt, det är väl mer att jag känner att jag inte gör någon nytta ungefär.

Men men, idag tänkte jag iafl träna, kanske ta en långpromenad och sedan städa lite. Perfekta hemmafruschemat. Haha jag som inte vill vara hemmafru, Johanna do you remember? ;) Träning är ju dock sjukt kul, så det ska bara bli roligt. Visste ni förresten att rolig på norska inte betyder skojig, utan lugn? Haha lite kul; "Hur hade du det på festen igår?" "Den var skitrolig!" Haha.

Nehe, har nyss ätit frukost iafl. Kaffe, vitaminer, kiwi och knäcke med makrill. Gott!

Dags att klä på sig och göra mig i ordning, så ska jag gå ut och gå en promenad.

Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0