Hemmafru?!

Jag har kommit till att bli något av en hemmafru, vilket jag inte alls känner mig särskilt tillfredsställd med. Jag som person vill ha mer saker att syssla med än att tvätta, städa och hålla det prydligt.

Så..jag sysselsätter mig så gott jag kan! Igår t.ex. städade jag hela köket, och då menar jag verkligen HELA köket. Torkade av ovansidan av köksluckorna tom.. Därefter bakade jag en Fransk chokladkaka som jag serverade tsm med hallon och grädde, den blev väldigt uppskattad här på kollektivet!

Senare under dagen kom Veronica på besök. Vi snackade lite skit, åt kaka och därefter klippte jag henne. Vi blev båda två väldigt nöjda (bild kommer i slutet av inlägget).

Så igår lyckades jag hålla mig någorlunda sysselsatt som hemmafru, men idag då? Vad fasen ska jag göra idag? Alla andra jobbar, det är ruggigt väder ute och jag är för jäkla trött på art städa. Ser ut att bli en bokläsar-dag. Det får väl gå an.

Måtte Gud skänka ett jobb till mig snart. Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0