Hellu :)

Igår var en himla lyckad kväll! Vi hade lite förfest här på kollektivet, vi spelade kort, drack och hade riktigt, riktigt kul!

När det sedan var dags att gå ut drog vi till ett ställe som hette Tempest. Egentligen skulle vi gått till Jackell & Hyde, men alla var fulla och ingen visste exakt vart det låg så det fick bli ett spontant ställe. Vi som gick vidare tillsammans var Anna, Matthias, Odin, Emil och Adde. Riktigt kul!! :D

Idag är det slappisdag till 100%! Har köpt godis och cola som jag ska njuta av sen. Nu ligger jag i sängen och vilar, ska nog ta mig en dusch snart.

Bye the way, har typ ont i hela kroppen idag, vad fasen gjorde jag igår?! Min högra fot är sjukt svullen, är helt blåslagen på vänster knä och mitt högra lår är på gränsen till att krampa hela tiden, så jag måste stretcha det regelbundet. Haha aja, det är det värt! Hade som sagt en RIKTIGT kul kväll, haha!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0