Glad tjejjjjj

Det blev inte Zumba igår, vi gick på ett pass som hette Shape. Det var verkligen SJUKT jobbigt! Helt stört. Idag är det jobbigt att ställa sig upp/sätta sig ner. Men det är det värt, skönt när första träningspasset är avklarat. :)

Idag har jag sökt massa jobb hemifrån på datorn, sedan vid kl 17 mötte jag Veronica. Vi är gamla barndomsvänner, gick lekis-tvåan ihop. Det var verkligen ett kärt återseende. Känns som att vi träffades igår ungefär, var hur enkelt som helst att prata. Sånt är kul! :)

Har nyss blivit bjuden på mat av min rumskompis Matthias, sjukt gott! Nu ligger jag i sängen och chillar, ska la borsta tänderna och sova snart kanske?

Ha det så bra nu kära vänner! Ciao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0