Fredag den 13:e

Woo, spooky - fredag den 13:e. Inte så värst va? Tycker det känns som en helt vanlig dag om jag ska vara ärlig. :)

Imorse gick jag upp tidigt för att vara i tid till skatteettaten. Man måste gå dit för att få ett skattekort, D-nummer och för att så småningom kunna öppna upp ett norskt bankkonto osv. :) Viktigt att gå dit med andra ord!

Det tog inte alls lång tid eftersom jag var där precis när det öppnade, så nu är jag hemma igen.

Måste bara slå ett slag för vitaminer och mineral i form av kosttillskott. DET FUNKAR TAMIGFAN! Det jag var helt övertygad om skulle bli en halsfluss har nu vänt och börjat lägga sig.

Halleluja, thank you Lord!

Däremot fick jag veta igår när jag skulle köpa en ny flaska mivitotal, att Norges mivitotal innehåller mkt mindre vitaminer och mineraler än vad det gör i Sverige. Tydligen får de inte ha samma koncentrerade dos. :S Dåligt!! Får be den som kommer och hälsar på mig från Sverige först att köpa med sig ett par flaskor! Kommer garanterat fortsätta med det iafl! :)

Nu ska jag chilla lite, sen äta lunch. Efter det ska jag träffa en kompis som bor i stan. Det blir kul. :) Ikväll blire feerrrreee. Haha!..

Ha de, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0