There ain't nobody who can comfort me

Hejsan!
Idag är det dagen innan vi åker iväg!! Sjukt! Vi bokade så himla längesen, och nu är det redan DAGEN INNAN VI ÅKER! Wonderful. :) Jag har redan tagit fram saker som ska packas med, såsom solkräm, bikinis och tidningar. Har gjort en packningslista också för att få översikt på vad jag ska ta med mig.
H o p p a s  a l l t  f å r  p l a t s  i  r e s v ä s k a n  b a r a . Får köra på knepet och ta bort 60% av det jag tänkt ta med mig så blir det nog bra. :)
Vet ni vad som är så kul? Jag satt och åt frukost hade jag på kanal 4 och då var det vädret. Jag tänkte "Näe vilket tråkigt väder, det är verkligen höst nu!" MEN så kom jag på att jag behöver inte titta på vädret, eller bekymra mig över hur vädret ser ut för den delen heller, för imorgon är det au revoir till Sverige och bonjour till Cypern. Hihihi.
Jag har ju nyligen skaffat nytt pass, och tänkte visa hur det blev. Jag tycker att det blev bättre än mitt förra pass, är nöjd. Dock tycker jag det ser ut som att mitt högra (från åskådarens perspektiv) är osminkat? Haha! Det vänstra är liksom lite svartare.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0