The stars are blazing like rebel diamonds

God morgon!

Sitter och äter Pågens limpa och dricker kaffe, redo för en ny dag på jobbet! Har jobbat sedan igår eftermiddags, och går av idag vid 10.00, så är inget jättepass för mig idag. Har sovit förvånansvärt bra, inget larm som gått, har inte vaknat upp av mig själv heller. Så jag känner mig faktiskt mer eller mindre utvilad. :)

Efter jobbet ska jag hem och ta det lite lugnt ett par timmar. Ta ut Selma, vila, titta på tv. Sedan ska jag till Make Up Store för att göra den där ansiktsbehandlingen som jag egentligen skulle ha gjort i slutet av augusti. Det ska bli skönt och min hy behöver VERKLIGEN det för tillfället. Vet inte vad det var med Cypern och dess luft/vatten (?) men fick inte jättebra hy där nere alltså. Så jag hoppas att Annika på Make Up Store kommer att kunna göra underverk för mig och mitt ansikte. ;)

Ska även träffa min vän Louise idag, får se vad vi hittar på. Har inte träffat henne sen innan jag åkte till Cypern, så det finns mkt att prata om. :)

Nehe dags att börja arbeta! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0