Rumpansikte

Nu är jag hemkommen från stan. Jag har varit på ansiktsbehandlingen. Det var så grymt skönt! Först rengjorde hon mitt ansikte med olika produkter. Därefter gjorde hon en djupverkande peeling, sedan lade hon en lermask och sist återfuktade hon mitt ansikte med olika krämer. Hon lade även en lätt mineralmake-up på mig som slutpolish. Det var så fruktansvärt skönt, och jag gick därifrån lite halvt vimmelkantig som man kan bli efter behandlingar. Fick med mig hem lite produkter som jag tyckte om extra mkt, dessa var;
Den gröna flaskan:
"Dual active remover"
Tar bort sminket på fem röda!
Den svarta flaskan:
"Skin serum"
Ett serum med ginkgo, bilboa och rosemary som gör huden larvit len - som en babyrumpa! Det känns verkligen hur härligt som helst. Detta serum tränger dessutom ner på djupet och återfuktar, 0.4mm ner i huden närmare bestämt! "Vanliga" krämer tränger endast ner 0.1mm i huden. Värt att tänka på!
Förutom själva behandlingen fick jag även ett medlemskort som gör att jag alltid har 5% på alla produkter. Jag fick ett "schema" där Annika skrev ner allt som hon använde på mig, så jag bara kan komma tillbaka och visa vilken produkt jag vill ha. Så slipper man glömma! Fick även inbjudan till deras kommande klubbkväll.
Åkte sedan förbi Netto och köpt lite nödvändiga saker såsom ägg, hundmat och grönsaker. Inte lika roligt att införskaffa, men som sagt; nödvändigt! Mitt ibland allt vardagskonsumerande hittade jag denna vackra skapelse:
45kr på Netto!
Tänk dig en rabarberpaj med hallon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0