Gårdagens shopping

Igår var jag ledig så jag gick en sväng på stan. Mitt främsta fynd var en höstjacka som jag faktiskt åkte till stan för att hitta. Dock var det dåligt med höstskor, tycker inte jag hittade nånting? Sedan köpte jag ett spa-set på Make up Store: En mud mask (öppnar upp porerna och renar), en salt polish (kroppspeeling) och en mineral facial mask ("förnyar", bidrar till cellförnyelsen.)
Produkterna från Make up Store
Jacka och halsduk från Bik Bok.
Efter besöket på stan tog jag bussen till Polishuset. Jag anmälde att min cykel har blivit stulen. Den försvann förra veckan i onsdags, så himla frustrerande. Speciellt när man är van att cykla till det mesta. Så nu känner jag mig nästan lite förlamad, eftersom jag antingen måste ta bussen, gå eller låna bilen. Mycket skönare att bara låsa upp cykeln, slänga sig upp på den daggblöta sadeln och sedan trampa iväg mot nya tider. Men men, hoppas de hittar den gamle skrutten. Annars får jag investera i en ny pärla. ;) Nehe, nu är det dags att ta BUSSEN till jobbet, ska på ny introduktion idag, spännande! Vi hörs i e.m. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0