F R E D A G

God dag!
Har kommit hem från jobbet. Jag och Fredrik köpte hem lite Mc Donald's, enkelt och gott en fredagskväll som denna! Nu sitter jag och tittar runt lite på olika inredningsförslag på happyhomes.se. Man får mkt inspiration av att bara titta på de olika bilderna de har. Är så sugen på att börja göra om här hemma snart.. :)
Var ju på introduktion idag, det var jättekul! Tiden sprang iväg kändes det som, var mkt trevligt. :) Nu är det äntligen helg och den ska jag ikväll tillbringa tillsammans med min kära vän Sofie som har kommit hem över helgen från Gbg. Tror vi ska se film med Rille och Putte? Kul! :)
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll ni också, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0