En hälsning från Växjö!

Hallå!

Nu sitter jag i Hannas lägenhet här i Växjö. Kom till henne vid tolvtiden. Hon, jag och Sofie gick och åt på en pizzeria. Satt där säkert i tre timmar och bara snackade skit. Sedan bestämde vi oss för att leta upp Växjös omtalade köpcentrum "Grand Samarkand". Men mammas babyblå Fiat körde vi runt och lyckades till slut navigera oss till köpcentrumet. Det var stort och jättefint! Gick runt och tittade i olika affärer, tog en kaffe, satt och pratade ytterligare lite till...

Nu har jag och Hanna varit och handlat mat, vi ska äta chicken wrap. Sedan lite godis, cola och pringles, gott! Vid kl 21 ska jag, Hanna, Sofie och Rille gå och bowla. Det visade sig att Hanna bor granne med Växjös bowlinghall, nice eller?

En trevlig kväll önskar jag här ifrån Växjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0