En god vän går först, som finns vid din sida när sommar blir höst

Här kommer lite bilder från helgen då jag var i Växjö:
Hannis
Sofie och Hanna
Sofie på Grand Samarkand
Hanna i full fart med att pumpa upp luftmadrassen jag sov på
Middag
Chicken wrap :)
Bowling med Sofie, Hanna och Rille
:)
Hade en jättetrevlig helg med mina kära vänner, det kändes nästan lite sorgligt när jag skulle köra hem helt själv och veta att jag inte träffar dem på länge igen. Nu bor ju Sofie i Gbg och Hanna i Växjö, så man kan ju inte ringa för en spontanfika el liknande. Men däremot blir det ju mer intensivt och kul när man väl träffas. Hanna kommer t.ex. hem i helgen, och det är varmt välkommet. :)
Nu ska jag göra mig i ordning lite, sen ska jag hem till mami och papi för middag. De åkte till Rhodos veckan efter jag var på Cypern så var ett tag sedan man träffade dem. Ska även få reda på vad min cykel heter (vet inget mer än att den är röd), då den är stulen och jag måste ringa och anmäla det till polisen. Kul, *suck*... Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0